bannerb7

Football Equipment UK

Saturday, March 3, 2007

Results of This Weekend's English Premiership (EPL) Matches

Arsenal v Reading Final Score 2-1
I am calling this an HOME WIN ( / Correct )

Fulham v Aston Villa Final Score 1-1
I am calling this a HOME WIN ( X Wrong)

Liverpool v Man U Final Score 0-1
I am calling this a HOME WIN ( X Wrong)

Man City v Wigan Final Score 0-1
I am calling this a DRAW ( X Wrong)

Newcastle v Middesbrough Final Score 0-0
I am calling this a HOME WIN ( X Wrong)

Portsmouth v Chelsea Final Score 0-2
I am calling this an AWAY WIN ( / Correct )

Sheffield United v Everton Final Score 1-1
I am calling this a DRAW ( / Correct )

Watford v Charlton Final Score 2-2
I am calling this a HOME WIN ( X Wrong)

Bolton v Blackburn Final Score 1-2
I am calling this a HOME WIN ( X Wrong)

West Ham v Tottenham Final Score 3-4 - FANTASTIC GAME !
I am calling this an AWAY WIN ( / Correct )

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home