bannerb7

Football Equipment UK

Monday, February 5, 2007

Some Of This Week's International Matches

Bulgaria v Latvia
I am calling this a Home Win

Nigeria v Ghana
I am calling this a Away Win

Australia v Denmark
I am calling this a Away Win

N. Ireland v Wales
I am calling this a Draw

Brazil v Portugal
I am calling this a Home Win

Korea Republic v Greece
I am calling this a Home Win

Germany v Switzerland
I am calling this a Home Win

Croatia v Norway
I am calling this a Home Win

Holland v Russia
I am calling this a Home Win

Belgium v Czech Republic
I am calling this a Draw

England v Spain
I am calling this a Home Win

France v Argentina
I am calling this a Draw

USA v Mexico
I am calling this a Draw

International Matches are tricky ones. Not easy to call it.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home